PANG PÅ OCH TACK FÖR KAFFET. KYSS MIG.

Tjena bloggen! Har äntligen gjort bort mina 4 raka jobbar helger, nu kör vi varannan! Känslan att bara ha en jobbarhelg kvar innan yran är FET! För övrigt så är jag inte frisk än.. Rethostan vägrar ge med sig, för att inte tala om halsen. Men jag är iaf på benen och kan jobba, bara det där med löpningen som jag vill starta...
Tanken på att mamma och pappa även ligger och glassar i turkiet.... godingar. Bara därför så ska jag städa hela huset åt dom imorgon, hur snäll kan man bli? HOPPAS på sol även här i norr, för det har väll snöat för sista gången nu?
Har inte så mycket mer att bjuda på! Fortsätter min myskväll med dessa godingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0