DE BÄSTA UPPLEVELSERNA HAR MAN TILLSAMMANS

ÄLSKAR LIVET!! Har precis avverkat ett 12 timmars pass. Började med städning, sen kom fina Sara och vi började snacka peace and love. TAGGAT!!! Drog till umeås varmaste och renaste basäng för att leka av oss i två timmar. Sedan när vi kom tillbaka till långan så blev det smörgåstårta! Jag älskar mitt jobb!!
På tal om det så räknade jag ut att det är 1 jobbar helg kvar till Yran och bara 3 till peace and love och där emellan är det täftefestivalen, WIIIE. Och ja juste, biljetten är betald nu, lovely!!
På fredag kör vi innebandy avslutning, for real. Sen lägger laget ner och troligast jag också, känns fett tråkigt men jaja, passar ändå inte ihop med mitt jobb! Men det blir megazone och massa lek. Men eftersom att jag är mer än taggad på fest så har jag och Linnsan bestämt oss för att avsluta kvällen på allstar. BLIR BRA!
Obeskrivligt hur gött livet känns! Men nu blir det soffläge, man blir ju dåligt mör av att bada alltså, speciellt i en basäng med extra mycket klor. NU: BigB, Wermland forever sedan sängen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0