ÄNTLIGEN

Har precis varit ute på sommarens första löpar tur, SÅÅÅ jävla skönt!!! Inte för att jag har blivit helt frisk men, har vilat i flera veckor, men det verkar inte hjälpa så jag trotsar!!
Har total njutit av min lediga helg, sen blir jag så jääävla lycklig när jag kollar på mitt schema. Har som sagt jobbat skiten ur mig på slutet, men det ser bra ut nu!!!! Hoppas på många soldagar när jag är ledig också för nu ska brännan bli guld. Har typ 5 jobbarpass kvar till yran, känns sjukt. SOMMAREN ÄR HÄÄÄR!!!! (typ 15pass kvar till peace känns bara helt sjukt) kalla mig nörd, men jag är bara sjuuukt taggad på livet!!
Vänner!! Nu har jag tid för er, många lediga dagar! Slå en pling eller tre! PUSS
PS. Har fått en ny framtand som pricken över i;et. NU KAN JAG LE IGEN. DS.
TYP Yran 2010??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0