KÄRLEK

Taggen är enorm. Vårsolen är ett faktum, snön smälter. Sommaren kommer smygandes, vet att det bara är Mars än så länge.. men snart! Så fort som tiden går så är sommaren snart häääär! Och jag älskar det! Blir tokigt glad när jag tänker på allt som sommaren kommer att erbjuda. Sommaren 2011 är svårslaget men jag tror ändå att 2012 har en stor chans! Men det finns en hake, ska försöka njuta av kännslan att sommaren snart är här, den kännslan är bra, för vi vet ju alla hur fort sommaren är över. Men låt oss göra den lång och varje dag värd att minnas!... Jag vet att jag är galen som är över taggad redan nu, men jag vet att du också är det! sådetså...
Blir alldeles glad i kroppen när jag tittar på dessa bilder! så dom bjuder jag på.
Lite Täftefestivalen, lite bröllop och lite Peace and Love.
Men tokigt mycket kärlek!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0