Gillar typ ändå livet!

Det rullar på bra nu! Har som sagt jobbat sönder mig själv i två månader och nu gör jag precis tvärt om! Jobbar 75% som innebär typ ingenting i min värld! Känns som om jag är ledig jämt! Förhoppningsvis går jag upp till 100% då jag ikväll inskolades på ett nytt ställe som innebär vakna nätter= bra pengar och jag är en natt människa! Äntligen går kategorin "jobb" min väg! Hoppas det inte skiter sig på något vänster!

Gillar även dagens bästa och kanske mest omtalade nyhet. Rihanna till peace and love!!!!! Så imorgon är det jag som tar reda på alla datum till yran, täftefestivalen, p&l osv. Och lämnar till min chef! Så att jag med 100% säkerhet kan köpa min biljett! Och eftersom allt detta innebär sommar så kan man inte göra annat än sväva på moln! Love it!

Har även kommit på att jag måste köpa en bil!! Att bo på Haga och jobba på teg är okej, men om jag även ska jobba på böleäng så.. Vill ha en bil! Återstår att se när när pappa tar tummen ur så den röda blir min!

Nu ska jag inte göra ett piss, inte ens sova! Börjar inte förrän 15 imorgon så ska lägga mig i soffan och bara va!!

Bild från helgens match på sötaste Felix! "Felix du är söt" "Men kom igen...."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0