BRA JOBB.

Jag är nog den sista som ska klaga över tråkigt jobb. Har tillbringat Måndag till Fredag i Saxnäs. Bättre kunde man inte ha det! Betald resa och lön, och herregud så roligt det har varit! Har garvat mig igenom hela veckan, pimplat, skoterturer varje dag, "kapat" en julgran osv. Får mig ett gott skratt bara jag tänker på alla roliga studer, inte att förglömma alla kommentarer folk kan komma med! Härligt gäng! Det ända negativa var att det inte blev allt för mycket sömn och att jag jobbar hela helgen också. Men sedan blir det långhelg och PÅSK, förhoppningsvis en tur till fjälls, fick lite feeling!
Ska dock inte klaga över att jobba i helgen heller. Idag tog jag och Ida en cyckeltur med två brukare, kan lova att vi fick många blickar på oss när vi rullade fram på denna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0