LITE LIVSTECKEN

SNÄLLA sommaren håll i dig nu!! Vem sa att vi ville uppleva den kallaste juni dagen på 84(?) år?? Nej tack. Nu vill vi njuta av värmen!

Yran i all ära!! Tack för den helgen!!
Nu taggar vi vidare, önskar att jag vore mer taggad på täftefestivalen. Men efter alla ändringar så får vi se hur resultatet blir detta år, hoppas på succé!! såklart.
Kan inte ens yttra mig i ord hur taggad jag är på P&L. Viljan att sova i tält, viljan att leva på alkohol, viljan på att vara allt annat än fräsch. Ja, det lockar faktiskt lite, om man har upplevt det förr och kan se charmen i det hela. Just sova i tält och inte va topp fräsch var jag inte så taggad på när man var ny och orutinerad, men nu längtar jag efter kännslan, missförstå mig rätt.
Nu ska jag forsätta njuta av att jag endast jobbar ett pass den här veckan och hoppas på att solen knackar på dörren imorgon! PUSS
Ps. Älskar mina finafina iPad. Lycka kan köpas för pengar vänner. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0