Efter 5 år får det vara nog.

Vad hände? Chocken när man slänger in ett inlägg på flera månader och sen ser statistiken. Lovat är lovat. Ska åter gå till bloggare, men tro inte att jag ska bli som Hanna W för det. Lovar.

Har varit grinfärdig hela dagen.. Efter ca. 5 år (minst) med muskel inflammation i axlarna så håller jag nu på dö. Hade vant mig vid att ha smärta 24/7 men igår hände något, vad vet jag inte. Men kan inte ens slappna av i axlarna utan att bli tår ögd.. Värt. Tänkte ringa och boka tid hos en sjukgymnast men, varför inte boka en tid via Facebook chatten? Det är så jag jobbar.

Annars då? På torsdag klipper jag av mitt långa hår, sedan blir det slingor någon dag fram över (även det bokas på Facebook chatten) sedan bokar jag en resa! Vill bli brun och fräsch!!! Fan så nice.

Nu ska jag och min trogna vän riskudden lägga oss i soffan och chilla bara för att jag inte jobbar imorgon!

Tillbringade gårdagen med Elin och Elin plus sötaste Alma!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0