TISDAG

Jaha, där kom det. Har gått i över en månad och försökt hålla mig frisk. Nu tog febern över. Lagomt passande när man skulle inskolas på ett nytt boende. Men efter att ha legat halv död två dagar så känner jag mig faktiskt piggare. Varför inte boka in 2 veckor med jobb varje dag då? Ja man är ju smart. Men jag har iaf en dag till att kry till mig på. Skönt. Sen kör vi. Men hur kul är det då. När man väll tar sig upp ur sängen så rå snöar det ute. Värd. Bara därför så passar jag nu på att beställa lite sommarkläder!! Får bra feeling. Ser lite hockey på de. Ball. Har även kommit fram till att jag ska köpa nya löpar skor. Kom på att jag måste komma igång nu. Slappandet efter innebandyn är nu över. Ganska intressant hur mycket man kan yra när man har feber. Hur kan man vakna under madrassen? Nej fan. Nu ska jag bli frisk!!
Lite mer hemavan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0