KOMPLICERAT MEN ÄNDÅ BALLT.

Efter att ha jobbat hela helgen så är jag nu sjuk, igen. Halsen... men den känns redan bättre, dock har jag ständig huvudvärk och mat kan just nu vara bland det äckligaste! Men nu är jag ledig till fredag! En till jobbar helg står på schemat. Allt är oerhört invecklat men nu börjar det ordna upp sig, och efter ett samtal från chefen idag så är jag mer än super nöjd!! wiiiie!
åååååh! vill bara dra igång sommar träningen och fara ut och springa, gud låt mig bli frisk nu!!!!!!!
Och snälla skicka hem mina kläder jag beställt nu! Och så önskar jag att Nelly kan komma tillbaka med det där linnet som jag är hur kär i som helst, vill haaaaa!!!! hörssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0