CHEK

Så, nu har jag varit sjuk hela veckan, nu får det vara nog. Kände mig frisk i onsdags men på torsdag morgon låg jag med benen i luften på golvet och kallsvettades..... for till jobbet, hem en halvtimme senare, vafan! Men idag börjar jag klockan 14 och har tänkt jobba hela helgen!! Jag hoppas över hela mitt hjärta att vi har tv4 sport på jobbet! Då är morgondagen räddad, jobbar långdag och vad kan då vara bättre än att få se SMfinalerna med båda Dalen och IKSU? Dör om vi inte ha kanalen... Men får för mig att jag har sett innebandy förrut på jobbet så HOPPAS!! Går ju inte att missa liksom.
Jag vet... att jag inte är det första, knappast det sista heller som säger detta. MEN FOR REAL!!! Vad händer med livet, blir ju deprimerad på all snö. Råkade även läsa nu att det ska snöa ikväll och hela helgen... SLUTA!!!
Drömmer mig bort till sommaren... Ser framför mig hur nice det kommer bli! Yran, TF, Peace.. ALLT!! Förbannat så skönt!! Har även köpt nya löparskor!!! Så på måndag hoppas jag på att vara 100% frisk och att det är bar mark! Har även kommit på att jag ska besöka solariet någon dag, tjuvstarta lite.
Nej, nu blir det en promenad i det dystra vädret innan jobb! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0