BÄTTRE ATT GÅ PÅ HAL IS ÄN ATT GÅ I LERA OCH SÖRJA.

Kvällens kloka. Vet inte. Men jag är så jävla lycklig just nu. Hur? Jag är sjuk. Det är piss väder. Ingen vill typ far på peace and love. Täftefestivalen ska kosta pengar (=mindre folk i guess). Men samtidigt. Någon gång blir jag frisk. Tiden går fort, den går mot sommaren. Lever fortfarande i hoppet att någon vill dra till borlänge. Man kan inte banga täftefestivalen, det blir vad man gör det till. Känns bra nu. Positivt tänkande, ballt.
Ganska intressant, jobbigt, roligt och jävligt konstigt.... Det är inte hälsosamt att vara vaken så här länge på natten. Inte nog med att jag redan har huvudvärk. Miljoner tankar bara rusa genom huvet. Men. Som Melissa Horn skulle ha sagt "är det långa nätters fara?" Ja, inte vet jag! Säkert. Livet är ett mysterium att uppleva, inte ett problem att lösa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0