EVERYTHING'S GONNA BE ALRIGHT

Låt utmaningen börja! I någon vecka framöver ska jag verkligen utmana mig själv. Vad jag ska göra får ni inte riktigt veta. Hehe. Men har kommit fram till att jag måste klara detta för att sedan unna mig det jag vill ha. Klarar jag det inte så blir det ingen löning heller. Något måste man ju få för mödan? Och ibland måste man ju faktiskt sätta band på sig själv också. Är inne på dag 3 i min utmaning och det är faktiskt jobbigt men ändå inte. Lite splittrat men jag ska fan klara det här!

På fredags släpps det 200 nya jobb i Umeå, WIIE!! Söka, söka, söka!! Annars då? Jo juste, har blivit brunhårig med lite rött inslag och jag trivs! Sen drog innebandyn igång i helgen som var. LIKE! På riktigt, vet inte riktigt vad jag skulle göra annars. Älskar verkligen innebandy!! OCH JUSTE! Jag ska få operera bort mina halsmandlar också, ÄNTLIGEN!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Elin

tror jag vet vad du menar med din utmaning? KÄMPA PÅ!

pussar

2011-10-08 @ 00:14:51
URL: http://almaochvi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0