FEELING, VÄNNER! FEELING!

Även om jag jobbade 2timmar övertid idag så kändes det som om klockan var mitt på dagen när jag gick hem. SOMMAR. SOMMAR. SOMMAR. snart. Allt tyder på det nu! Dom senaste veckorna har mitt liv gått i 4 tecken. jobba, träna, äta, sova. Och juste. BigB. Har varit trött JÄMT. Men nu! Känns i hela kroppen att sommaren är väldigt nära nu. "bara april kvar.. och lite maj...  som alla jämt ska försöra med" Jag. Malin Olofsson vaknar tillochmed så tidigt på morgonen att jag hinner se på tv jätte länge, äta frukost i lugn och ro (efter 7 års uppehåll... alltså när mormor slutade servera mig varje morgon) sminka mig utan att stressad. IOF kommer jag alltid PRICK 8 till jobbet. Men det duger! tidsoptimist javist!
SOM SAGT! Har taggat sommaren ett BRA tag nu, men nu, nu. snart!
AUGUSTI??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0